Hoe verwerk ik een bestelling?

Als een ambassadeur voldoende punten verzameld heeft, kunnen ze in de shop een product bestellen. Zodra een bestelling is geplaatst, wordt deze ontvangen in het bestelportaal van de beheerdersomgeving. Hier ontvang je als beheerder een melding van.

Bestellingen kun je terugvinden via:

Klik aan de linkerkant in de menubalk -> Ambassador -> Bestellingen.

Nieuwe bestellingen komen binnen onder het tabblad ‘In behandeling’. Als je op de bestelling klikt, verschijnen de gegevens van de ambassadeur die de bestelling heeft geplaatst en zie je welk product er gekozen is.

Rechtsboven in het scherm kun je op ‘Markeer als behandeld’ klikken als de bestelling in behandeling is. Vervolgens kun je op ‘Markeer als afgehandeld’ klikken zodra de bestelling is voltooid. Hierdoor wordt de bestelling ook verplaatst naar het tabblad ‘Afgerond’.

De punten van het bestelde product worden automatisch van het puntentotaal van de ambassadeur afgetrokken. De ambassadeur ontvangt een (automatische) mail zodra zijn of haar bestelling in behandeling is genomen.