The benefits of Employbrand

Verlaag je wervingskosten

Van groeiende concurrentie tot veranderende algoritmes van social media-platforms: het wordt steeds duurder om talent te werven. Een groot deel van je recruitmentbudget gaat op aan advertenties. Maar hoe houd je je wervingskosten onder controle? Met Employbrand. Door het ambassadeurschap van al je medewerkers te versterken, benut je de kracht van referral en bespaar je flink op betaalde werving. 

Lower costs, more reach

Go for organic

Waarom blijven betalen voor advertenties als je vacatures zich ook organisch kunnen verspreiden? Het netwerk van je medewerkers is waarschijnlijk veel groter dan je denkt. Dit betekent meer bereik tegen lagere wervingskosten. Door slim gebruik te maken van hun netwerk zet je de stap van betaald adverteren naar een duurzame wervingsstrategie. 

New roads

Slimme wervingsstrategie: verder kijken dan jobboards

Jobboards kunnen nuttig zijn, maar ze brengen ook hoge wervingskosten met zich mee. De prijzen zijn gestegen door de krappe arbeidsmarkt, en je bereikt er voornamelijk actief werkzoekenden mee—slechts 11% van de arbeidsmarkt. De overige 89%? Die bereik je via het netwerk van jouw medewerkers, zonder extra plaatsingskosten. Een effectieve wervingsstrategie kijkt verder dan de traditionele jobboards. 

A better choice

Reward your employees instead of Mark Zuckerberg

Is Employbrand helemaal gratis? Nee, het is een maandelijks abonnement. Volgens ons fair en betaalbaar. Vind jij dat ook? Je ziet het hier. Maar het mooie is: in plaats van je geld naar dure advertenties en jobboards te laten verdwijnen, kun je een deel van je budget besteden aan het belonen van je medewerkers. Zo zet je jouw eigen mensen in het zonnetje én verlaag je je wervingskosten. Win-win! 

Join a free webinar – no strings attached

Discover what Employbrand can do for your organization.
We host one webinar every week . Don’t miss it. Reserve your spot at the next one.

Quick Tour

Watch the 4-minute Quick Tour video and find out how Employbrand can help your organization.