Zo enthousiasmeert Swinkels Family Brewers hun ambassadeurs

Wanneer je met plezier werkt, wordt het vanzelf leuk om een ambassadeur voor je organisatie te zijn. Zorg ervoor dat de communicatie over ambassadeurschap net zo plezierig is! Communiceer dus niet alleen functioneel, maar maar er communicatief een attractief programma van.

Een inspirerend voorbeeld hiervan komt van Swinkels Family Brewers. Hun ambassadeursprogramma draagt de pakkende naam ‘Leven in de brouwerij’ en werd tijdens de carnaval gelanceerd bij medewerkers. In een spetterende video kondigde ‘Bobbert ten Drink’ het programma aan tijdens hun thema-uitzending ‘All You Need Is Carnaval’.

 

Ook interessant

Wat is een juiste ambassadeursbeloning? 3 tips!

Ambassadeurschap vs. Referral Recruitment: Het geheim van succesvolle werving

Meer succes in 2024

Leuk dat je interesse hebt! Laat je gegevens hieronder achter en we nemen z.s.m. contact met je op.

Voornaam*
Achternaam*
Datum
E-mailadres*

Ik wil starten met Employbrand