Wat kun je doen als de app vastloopt op je telefoon?

Het kan voorkomen dat de ambassadeurstool op je telefoon vastloopt of niet goed reageert. Geen zorgen! Er zijn een paar eenvoudige stappen die je zelf kunt doorlopen om dit op te lossen.

De oplossing kan per type telefoon verschillen. Hieronder vind je eerst de algemene stappen voor Android-gebruikers. Daarna kun je doorklikken naar de specifieke instructies voor Samsung– en iPhone-gebruikers.

Voor Android-gebruikers

Bij Android-telefoons kan het voorkomen dat de app vastloopt. In de meeste gevallen helpt het om de appgegevens of cache te wissen.

Stappenplan:

Stap 1: Ga naar Instellingen en selecteer Apps
Stap 2: Selecteer Employbrand in de lijst met apps die wordt weergegeven
Stap 3: Tik op Opslag > Verwijder gegevens of Verwijder Cache

Voor Samsung-gebruikers

Gebruik je een Samsung-telefoon? Dan kun je het probleem vaak oplossen door de appgegevens te wissen of de app te updaten. Hoe je dit doet, lees je hier.

Voor iPhone-gebruikers

Op een iPhone kun je proberen de app geforceerd af te sluiten, opnieuw op te starten of te verwijderen en opnieuw te installeren. Hoe je dit doet, lees je hier.